Aktualności

Zarządzanie kryzysowe w czasach pandemii – procesy i narzędzia

27.03.2020

Praktyczny webinar przeznaczony dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, specjalistów ds. zarządzania kryzysowego oraz ciągłością działania w organizacjach.

Ostatnie wydarzenia związane z Pandemią COVID-19 zaskoczyły niemal wszystkich uczestników rynku. Wywołały one dość nieoczekiwanie i nagłe zmiany w organizacjach, na które nie każda z nich jest przygotowana.

Problem transformacji i zarządzania zmianą jeszcze nigdy nie był tak istotny jak teraz. Wymaga on podejmowania szybkich, precyzyjnych, logicznych i zrozumiałych wewnątrz organizacji decyzji.

Dlatego też jako firma doradcza Audytel we współpracy z firmą technologiczną Focus Telecom przygotowaliśmy dla Państwa praktyczny warsztat online – na którym postaramy się przedstawić gotowe koncepcje, schematy i rozwiązania do zastosowania w trudnej sytuacji.

W trakcie tego Webinarium omówimy:

1.  Zarys strategicznych obszarów życia przedsiębiorstwa w kryzysie [1h]

  • procesy obsługi klienta, sprzedaży i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • optymalizacja procesów, zarządzanie łańcuchem dostaw
  • organizacja i zarządzanie pracą, tymczasowe zmiany dla pracowników
  • płynność finansowa, fakturowanie, ściąganiem należności
  • bezpieczeństwo danych i zasobów IT, ochrona przed cyberatakami
  • regularna analiza ryzyka oraz scenariuszy kryzysowych
  • budowanie strategii działania na najbliższe miesiące w kryzysie

Prowadzący:

Tomasz Dobkowski

 

CEO, Audytel

Zaawansowane projekty biznesowe, optymalizacja procesów i zarządzanie w organizacji.

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie zarządzania ryzykiem, audytów w obszarze informatyki, zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony zabezpieczenia danych osobowych w systemach IT, oraz zapewnieniem ciągłości działania. Członek stowarzyszenia ISACA, certyfikowany audytor CISA (Audytor Systemów Informatycznych). Certyfikowany audytor wiodący BS 7799-2 (ISO 27001).

 

2. Narzędzia i praktyki stosowane przy transformacji do pracy zdalnej [1h]

  • przeniesienie infolinii firmowej z centrali stacjonarnych na wirtualne (przekierowania numeracji, nagrania rozmów, kolejki przelewowe)
  • wparcie procesów komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem systemów do telekonferencji
  • wsparcie procesów obsługi zgłoszeń od klientów za pomocą systemów ServiceDesk, WorkFlow, Contact Center
  • wsparcie procesów windykacji dzięki wykorzystaniu wielokanałowych systemów komunikacji (Tel, SMS, Email, Fax)

Prowadzący:

Łukasz
Piętka

 

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Focus Telecom Polska

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach.

Prowadzący:

Grzegorz
Bernatek

 

 

Lead TMT Analyst, Audytel

Konsultant z ponad 18 letnim doświadczeniem w zakresie audytów w obszarze bezpieczeństwa ICT, ochrony i zabezpieczenia danych osobowych w systemach IT oraz zapewnienia ciągłości działania. Współautor badań i raportów dotyczących zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego, komunikacji w biznesie oraz procesów optymalizacji kosztów w organizacjach.

Serdecznie zapraszamy do zapisów:

Termin spotkania online: 15 kwietnia 2020 godz. 11:00-12:30

Czas trwania: 1,5-2 h

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

Zapisy odbywają się przez niniejszy formularz:

Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl. Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy) oraz w celach marketingowych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora polegający na potrzebie marketingu swoich towarów i usług). Podanie danych jest warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w webinarium. Dane będę udostępniane współorganizatorowi wydarzenia – Focus Telecom Sp. z o.o. Dane będą przechowywane przez okres wymagany właściwymi przepisami prawa oraz przedawnienia ewentualnych roszczeń. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.

Organizatorzy:

Audytel S.A.

Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług doradczo-analitycznych. Naszą główną misją jest usprawnienie pracy i zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwom. Zakres naszych działań obejmuje informatykę i telekomunikację, zarządzanie energią i bezpieczeństwem informacji, a także doradztwo logistyczne. Poprzez analizę kluczowych procesów poznajemy punkty krytyczne, najbardziej narażone na zagrożenia zewnętrzne i wewnętrzne dla danej organizacji, co pozwala nam na zapewnienie ciągłości działania oraz skuteczną realizację planów strategicznych.

 

Focus Telecom Sp. z o.o.

Lider w zakresie dostarczania systemów tele-informatycznych do kompleksowego zarządzania komunikacją biznesową dla firm. Innowacyjne rozwiązania informatyczne i ekspercka wiedza Focus Telecom pozwala Klientom osiągać ponadprzeciętne wyniki biznesowe. Wielokrotny  zdobywca nagród i  wyróżnień w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na: www.focustelecom.pl.

Cyfrowa Gmina

W ramach grantów z Cyfrowa Gmina, poza zakupem sprzętu oraz oprogramowania, Gminy powinny sfinansować  szereg usług z obszaru dotyczącego Cyberbezpieczeństwa. Jednym z obowiązkowych elementów wspomnianego programu jest przeprowadzenie technicznej Diagnozy Cyberbezpieczeństwa jednostki, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji konkursowej.

13.12.2021

Zobacz więcej

Bezpieczeństwo zasobów w firmie – segmentacja sieci

Jednym z kluczowych zagadnień związanych z podziałem zasobów na klasy ważności jest podział sieci na strefy lub segmenty. Istotne jest,…

09.12.2021

Zobacz więcej

Zielona transformacja jako szansa optymalizacji kosztów energii w organizacji

Szanowni Państwo, koniec października 2021 r. to zauważalna stabilizacja cen uprawnień do emisji CO2, które wahały się w granicach 58,56…

09.11.2021

Zobacz więcej

Rynek e-commerce w Polsce – wzrost pod kontrolą?

  Rynek dostaw kurierskich i pocztowych jest stymulowany przez dynamiczny wzrost handlu elektronicznego. Przez ostatnie lata przechodził ewolucję w zakresie…

27.09.2021

Zobacz więcej

Webinar: Świadome zarządzanie zakupem energii w organizacji

Szanowni Państwo, w pierwszym tygodniu sierpnia, cena kontraktu BASE_Y-22 była względnie stabilna, oscylowała w granicach 356 – 359 PLN/MWh. W…

01.09.2021

Zobacz więcej

Webinar: Bezpieczeństwo danych osobowych w świetle art. 32 RODO

Szanowni Państwo, coraz częściej słyszymy o włamaniach do systemów informatycznych oraz związanych z nimi wyciekiem danych osobowych lub utratą dostępu. Prezes UODO praktycznie w każdym, takim…

05.05.2021

Zobacz więcej

Webinar: Usługi zaufania oraz paperless, czyli transformacja cyfrowa w praktyce

Związany z pandemią COVID-19 trend przenoszenia działalności biznesowej do sfery cyfrowej powoduje, iż w wielu firmach i instytucjach wprowadzane są innowacje…

23.04.2021

Zobacz więcej

Usprawnienie i zmniejszenie kosztów pracy biurowej poprzez paperless i podpis elektroniczny

Związane z sytuacją pandemii COVID-19 rosnące zainteresowanie podpisem elektronicznym powoduje, iż w wielu firmach i instytucjach wprowadzane są innowacje polegające…

12.04.2021

Zobacz więcej

Webinar: Efektywne zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

Jak obniżyć koszty działalności? W jaki sposób poprawić efektywność energetyczną w przedsiębiorstwie? Czy warto postawić na własne źródła energii? Na te…

18.03.2021

Zobacz więcej

Webinar: Jak analizować zabezpieczenia, aby uniknąć kar z art. 32 RODO?

Coraz częściej pojawiają się informacje o włamaniach do systemów informatycznych oraz związanych z nimi karach nakładanych przez Prezesa UODO. W…

17.03.2021

Zobacz więcej

Praktyczne aspekty projektowania układów funkcjonalnych w centrach dystrybucji

Zapraszamy na webinar: Praktyczne aspekty projektowania układów funkcjonalnych w centrach dystrybucji  Termin: 04.12.2020 r. godz. 10:00 Rejestracja >>> Zarejestruj się…

10.11.2020

Zobacz więcej

Webinar: Monitoring i bezpieczeństwo pracownika podczas pracy zdalnej

Serdecznie zapraszamy na webinar dotyczący monitoringu i bezpieczeństwa pracownika podczas pracy zdalnej. Przed nami kolejne etapy zamrażania gospodarki, dzienne liczby…

03.11.2020

Zobacz więcej

Webinar: Odporność biznesu na wydarzenia krytyczne

Ciągłość działania stała się bardzo istotnym zagadnieniem w obliczu pandemii COVID-19.  Nie ma branży, która nie odczułaby skutków zachwiania standardowej…

01.09.2020

Zobacz więcej

Cykl webinarów – zarządzanie obszarami ryzyka w łańcuchu dostaw

Serdecznie zapraszamy na cykl webinarów poświęcony zarządzaniu łańcuchem dostaw w organizacji. Podczas cyklu spotkań odpowiemy m.in. na pytania, jak utrzymać ciągłość…

27.08.2020

Zobacz więcej

Webinar: RODO 2020 – najważniejsze zmiany w działaniach dla branży FMCG

Serdecznie zapraszamy na webinar, w trakcie którego nasi eksperci przedstawią aktualne interpretacje przepisów prawa oraz najnowsze zmiany dot. RODO w…

31.07.2020

Zobacz więcej

Dobre praktyki przy tworzeniu bezpiecznego łańcucha dostaw

Łańcuch dostaw obecnie można zdefiniować jako „łańcuch wyzwań” związanych z rosnącymi kosztami, niedoborem kapitału ludzkiego, presją na skracanie czasów dostaw,…

30.07.2020

Zobacz więcej

Infografika: Czy Twoja firma ma syndrom zbieracza?

Zarządzanie zapasami to jeden z najważniejszych obszarów operacyjnych w logistyce. Z punktu widzenia zarządzania procesem zakupowym bardzo ważna jest identyfikacja czynników wpływających…

19.06.2020

Zobacz więcej

Cykl webinarów: Jak zaoszczędzić na zakupie i zużyciu energii elektrycznej i gazu w przedsiębiorstwie

Serdecznie zapraszamy na webinar poświęcony obszarowi energii elektrycznej i gazu. Podczas spotkania postaramy się przedstawić Państwu gotowe koncepcje i rozwiązania…

16.06.2020

Zobacz więcej

Telecom Briefing – 26.06.2020 r.

Szanowni Państwo, zapraszamy na kolejny Telecom Briefing, który odbędzie się 26 czerwca 2020 r. (piątek) o godz. 11:00-12:00 na platformie ClickMeeting. Podczas spotkania…

08.06.2020

Zobacz więcej

Webinar: Jak zaoszczędzić na zakupie i zużyciu energii elektrycznej i gazu ziemnego?

Polski rynek energii elektrycznej ulega dynamicznym zmianom, a każdy wzrost lub spadek mocy zainstalowanej w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym może istotnie…

20.05.2020

Zobacz więcej
icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.