Aktualności

Webinar: Odporność biznesu na wydarzenia krytyczne

01.09.2020

Ciągłość działania stała się bardzo istotnym zagadnieniem w obliczu pandemii COVID-19. 

Nie ma branży, która nie odczułaby skutków zachwiania standardowej działalności operacyjnej. Wyzwaniem chwili stały się m.in.: ekspresowa korekta zapisów w kontraktach zakupowych, ustalenie z klientami krótkoterminowego planu zamówień, przeplanowanie produkcji, dostaw i odbiorów, logistyka bezpiecznej ostatniej mili, nowe procedury dla funkcjonowania infrastruktury biurowej i przemysłowo-magazynowej, a także zapewnienie środków komunikacji do pracy zdalnej oraz zwiększona kontrola nad stabilnością działania systemów IT.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu podczas, którego przedstawimy, w jaki sposób identyfikować krytyczne obszary w organizacji oraz wprowadzać stosowne zabezpieczenia, aby móc nimi zarządzać lub je eliminować. Omówimy także dobre praktyki w zakresie długoterminowych działań związanych z zarządzaniem ciągłością działania i odpornością biznesu.

Termin: 25 września 2020 r.

godz. 9:00 – 10:00

 

I część: Czy odporność biznesu na wydarzenia krytyczne to mit?

  • Przykład z ostatnich miesięcy – sytuacja pandemii COVID-19
  • Typowe wyzwania w zależności od fazy rozwoju firmy
  • Gdzie jest granica między ryzykiem biznesowym a wydarzeniem krytycznym dla biznesu?
  • Trochę o standardach – jak mogą nam pomóc systemy zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwem łańcucha dostaw (np. ISO 22301 Zarządzanie Ciągłością Działania)?
  • Potrzeby, motywacja i korzyści z wdrożenia Systemu Zarządzania Ciągłości Działania (SZCD)
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Prowadzący: Grzegorz Bernatek, Ekspert IT

 

II część: Jak wygląda projekt wdrożenia Systemu Zarządzania Ciągłości Działania (SZCD) w praktyce?

  • Definicje kluczowe dla zrozumienia procesu
  • Czym różni się BIA od analizy ryzyka?
  • Gdzie warto wdrożyć i jak opracować skuteczne plany ciągłości działania w organizacji?
  • Jak przygotować się do wdrożenia? – niezbędne role i zadania  w organizacji
  • Jakie mogą być problemy z utrzymaniem ciągłości działania?
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Prowadzący: Tomasz Dobczyński, Specjalista ds. optymalizacji procesów

 

Zapisy odbywają się przez niniejszy formularz:

 

 

Zarządzanie ciągłością działania koncentruje się przede wszystkim na planowaniu odporności na zakłócenia, minimalizowaniu ich skutków oraz skutecznym przetrwaniu w sytuacjach awaryjnych.

Jakie są korzyści płynące z Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301?

  • Zapewnienie ciągłości działania organizacji
  • Szybkie reagowanie w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych
  • Identyfikacja krytycznych obszarów w organizacji wymagających szczególnej ochrony
  • Zwiększenie bezpieczeństwa pracowników
  • Spełnienie wymagań prawnych, regulacyjnych oraz wymagań branżowych
  • Łatwa integracja z innymi systemami zarządzania
  • Zwiększenie zaufania klientów i partnerów biznesowych

Zapraszamy!

 

Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl. Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy). Podanie danych jest warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w webinarium. Dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.

Relacja ze śniadania: Cybersecurity

Dnia 27 listopada 2019 r. mieliśmy przyjemność poprowadzić spotkanie poświęcone zagadnieniom z zakresu cyberbezpieczeństwa. Spotkanie miało formę śniadania biznesowego podczas,…

27.11.2019

Zobacz więcej

Szkolenie: Magazynowanie energii elektrycznej w obliczu obecnych wyzwań rynku energii elektrycznej

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie dot. magazynowania energii elektrycznej w obliczu obecnych wyzwań rynku energii.  Celem naszych warsztatów jest przede…

22.11.2019

Zobacz więcej

Cybersecurity– śniadanie biznesowe 27.11.2019 r.

Szanowni Państwo, w imieniu naszym oraz Nask S.A. mamy przyjemność zaprosić na spotkanie poświęcone zagadnieniom dotyczącym cyberbezpieczeństwa. Podczas spotkania poznacie…

20.11.2019

Zobacz więcej

Oferta pracy: Analityk oprogramowania MS SharePoint

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Analityk oprogramowania MS SharePoint.   Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Analiza, projektowanie i…

04.10.2019

Zobacz więcej

Szkolenie: zakup energii i gazu – obecne wyzwania

Zapraszamy na nadchodzące szkolenie: zakup energii i gazu– obecne wyzwania, które odbędzie się już 29 października 2019 r. Szkolenie skierowane jest…

Zobacz więcej

Wystąpienie podczas konferencji: DATA CENTER

Już 02.10.2019 r. zapraszamy na konferencję Data Center, organizowaną przez KSI. Podczas spotkania reprezentował nas będzie Emil Konarzewski, Partner &…

24.09.2019

Zobacz więcej

Kolejna edycja szkolenia: Zakup energii – obecne wyzwania już 29.10.2019 r.

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję szkolenia:  Zakup energii – obecne wyzwania. Jeśli zastanawiasz się co dla organizacji oznaczają ostatnie zmiany legislacyjne…

19.09.2019

Zobacz więcej

Opracowanie strategii rozwoju elektromobilności dla Gminy Łomianki

Niezmiernie miło nam poinformować, że podpisaliśmy umowę na kompleksowe opracowanie strategii rozwoju elektromobilności dla Gminy Łomianki. Program ten daje możliwość…

11.09.2019

Zobacz więcej

Najnowsza edycja raportu: „Rynek dostawców usług przetwarzania w chmurze”

Niniejszy raport stanowi analizę dostawców usług cloud świadczonych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem usług Infrastracture as a Service (IaaS). Opracowanie…

28.08.2019

Zobacz więcej

Łańcuch dostaw w praktyce

W ciągu ostatnich dziesięciu lat przeprowadzono wiele projektów dotyczących współpracy w ramach łańcucha dostaw. Takie działanie miało na celu przeanalizowanie,…

26.08.2019

Zobacz więcej

Szkolenie: Zakup energii – obecne wyzwania

Serdecznie zapraszamy Państwa na nasze szkolenie: Zakup energii – obecne wyzwania. Szkolenie skierowane jest do organizacji, które stoją przed wyzwaniem…

23.11.2018

Zobacz więcej

Akademia Inwestycji Szerokopasmowych – zapraszamy na pierwsze szkolenia!

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w Akademii Inwestycji Szerokopasmowych. Inauguracja kolejnego cyklu bezpłatnych szkoleń odbędzie się w dniach 19-21 listopada…

15.11.2018

Zobacz więcej

Dyrektywa NIS – śniadanie biznesowe

Serdecznie zapraszamy Państwa na spotkanie, podczas którego w sposób praktyczny przybliżymy kwestię realizacji nowych obowiązków wynikających z ustawy o cyberbezpieczenstwie…

24.10.2018

Zobacz więcej

Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE

W ramach 45. edycji Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Łodzi odbył się  panel dyskusyjny pt. „Współpraca na rzecz inwestycji…

09.10.2018

Zobacz więcej

TRANSFORMACJA CYFROWA A RYNEK DATACENTER W POLSCE

Już 18.04.2018 firma Audytel oraz kancelaria CMS podzielą się informacjami zawartymi w najnowszym raporcie Audytel „Rynek Usług Datacenter w Polsce”…

10.04.2018

Zobacz więcej

Rynek komunikacji elektronicznej kilka lat w trendzie bocznym

Urszula Zielińska z Rzeczpospolitej podsumowuje Telecom Briefing: „Po roku przerwy doradcza firma ponownie zaprezentowała prognozy dla branży TMT (telekomunikacja, media…

04.04.2018

Zobacz więcej

Kto rzuci koło ratunkowe Multimediom?

Marek Jaślan z Telko.in powołuje się na prognozy Audytel S.A.: „Audytel, ogłaszając w tym tygodniu swoją prognozę dla polskiego rynku…

Zobacz więcej

Jakie data center?

Własna serwerownia czy zewnętrzne data center – to częste pytanie, które zadają sobie firmy. I często odpowiadają sobie na nie,…

20.03.2018

Zobacz więcej

„Nadmiarowe dane” – czyli jak zjeść tę żabę?

W RODO znacznie szerzej niż w dotychczasowej praktyce zostały zdefiniowane dane osobowe – są to zgodnie z art. 4 ust….

13.03.2018

Zobacz więcej

Audytel zaprasza na Telecom Briefing

Internet rzeczy, hyperscale cloud computing, sztuczna inteligencja i uczenie się maszyn, booty, blockchain, wirtualna rzeczywistość, cyberbezpieczeństwo… Czy to kolejne „buzzwords”,…

12.03.2018

Zobacz więcej
icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.