Informatyka i Telekomunikacja

łącza

Doradztwo logistyczne

terminal

Zarządzanie Energią

wiatrak

Bezpieczeństwo informacji

telekomunikacja

Audyt telekomunikacyjny

Opis usługi:

Audyt telekomunikacyjny, to badanie bezpieczeństwa, funkcjonalności i możliwości zmniejszenia kosztów w następujących obszarach infrastruktury telekomunikacyjnej:

  • usługi operatorskie (telefonii stacjonarnej, komórkowej i transmisji danych),
  • infrastruktura techniczna (centrale abonenckie, urządzenia sieciowe),
  • organizacja wewnętrzna (limity indywidualne, rozliczenia MPK),
  • usługi dodane (serwis sprzętowy, zarządzanie usługami).

Efektem prac są rekomendacje możliwych usprawnień, odpowiednia strategia zarządzania usługami IT oraz określenie długofalowych planów dla dalszego rozwoju tych usług.

Audyt telekomunikacyjny polega na wszechstronnej analizie biznesowo-technicznej całej infrastruktury telekomunikacyjnej, wykorzystywanej przez badane przedsiębiorstwo w swej działalności operacyjnej. Jego celem jest optymalizacja zasobów i obniżenie kosztów związanych z obsługą telekomunikacyjną firmy. Wśród naszych usług znajdziecie również monitoring poprawności naliczania opłat, który również pozwoli na kontrolę kosztów związanych z telekomunikacją.

Co zyskujesz?

Korzyści wynikające z przeprowadzenia audytu telekomunikacyjnego

Decydując się na skorzystanie z usług w zakresie audytu telekomunikacyjnego zyskają Państwo:

  • specjalistyczną ocenę stanu technicznego wykorzystywanego sprzętu,
  • wiarygodny benchmark ponoszonych kosztów względem innych firm o zbliżonej wielkości,
  • przedstawienie potencjału oszczędności generowanych kosztów,
  • nakreślenie zalecanego zakresu optymalizacji wraz z rekomendacją dalszych działań.

Przykładowe realizacje:

Konsolidacja infrastruktury telekomunikacyjnej i usług

Na zlecenie Klienta, będącego jednostką zatrudniającą kilka tysięcy osób w wielu lokalizacjach w całej Polsce, przeprowadziliśmy audyt telekomunikacyjny. Infrastruktura teleinformatyczna Klienta powstawała etapami, w zmieniającej się sytuacji właścicielskiej i budżetowej, co nie sprzyjało racjonalnemu, długoterminowemu planowaniu inwestycji i ograniczało swobodę w zakresie wyboru rozwiązań. Wśród dostawców rozwiązań telefonii stacjonarnej, mobilnej i transmisji danych było łącznie dziesięciu operatorów telekomunikacyjnych. Naszym zadaniem była konsolidacja infrastruktury i usług.

W efekcie naszych prac wprowadzono zmiany w zakresie:

  • centralizacji systemu i likwidacji zbędnych zasobów sprzętowych,
  • konsolidacji usług u mniejszej liczby dostawców wraz z jednoczesną zmianą warunków handlowych,
  • wprowadzenia polityki zwiększającej bezpieczeństwo systemu,
  • wdrożenia nowoczesnych mechanizmów kontroli kosztów.

Zapytaj o ofertę:

Marcin Jastrzębski

22 537 50 62


linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin