Informatyka i Telekomunikacja

Doradztwo logistyczne

Zarządzanie Energią

Bezpieczeństwo informacji

Zarządzanie operacjami

Opis usługi:

Jak osiągnąć więcej przy tych samych zasobach? – To pytanie zadają sobie zarówno firmy będące liderami rynku, które chcą jeszcze lepiej wykorzystywać swój potencjał, jak również przedsiębiorstwa, które próbują zidentyfikować przyczyny przejściowego spadku rentowności lub wzrostu kosztów operacyjnych.

Audytel poddaje badaniu procesy operacyjne pod kątem funkcjonalności i bezpieczeństwa, co ma bezpośrednie przełożenie na możliwości zmniejszenia kosztów operacyjnych w przedsiębiorstwie.

Kompetencje zespołu pozwalają na realizację projektów m.in. w obszarze gospodarki magazynowej, dystrybucji, zarządzania transportem, zarządzania przepływem informacji oraz przepływami opakowań i surowców.

Co zyskujesz?

  • Wyraźną redukcję kosztów operacyjnych,
  • Minimalizację nakładów,
  • Gwarancja efektywnego wdrożenia zmian.

Korzystając usług naszej firmy, możecie usprawnić jej funkcjonowanie, a tym samym zoptymalizować koszty działalności. Prócz zarządzania operacjami warto również skorzystać z analizy logistycznej przedsiębiorstwa – zapraszamy.

Przykładowe realizacje:

Program poprawy efektywności transportu dystrybucyjnego

Dla naszego Klienta – firmy Durasan opracowaliśmy i wdrożyliśmy program efektywności transportu dystrybucyjnego. Celem działania było obniżenie kosztów realizacji i obsługi transportu w firmie przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi. Program obejmował trzy główne etapy:

  • Audyt gospodarki transportowej
  • Wdrożenie rekomendowanych zmian
  • Nadzór wdrożeniowy

Działanie programu przyniosło w okresie dwuletnim następujące korzyści:

Wzrost efektywności obsługi procesu transportu w firmie o 66%

Spadek kosztów transportu ciężkiego o 5%

Spadek kosztów transportu kurierskiego o 37%

Radosław Ozimkiewicz, Dyrektor Zarządzający

„Dynamiczny wzrost naszej firmy stawia coraz wyższe wymagania w realizacji dostaw naszych produktów do odbiorów – zarówno dużych sieci handlowych, jak i mniejszych – tradycyjnych sklepów. Program wzrostu efektywności firmy Audytel umożliwił transformację sposobu realizacji naszego transportu czyniąc go jeszcze bardziej wydajnym i efektywnym. Jest to dla nas element potwierdzający wiarygodność naszej marki wśród obecnych i przyszłych Klientów”

Wsparcie procesu zmian w magazynie sklepu internetowego

Dla sklepu internetowego Presto realizowaliśmy program poprawy efektywności procesów realizowanych w magazynie. Główne działania były ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości obsługi zamówień sklepu internetowego poprzez:

  • optymalizację przepływu towarów wchodzących do magazynu (przyjęcia dostaw, zwroty)
  • optymalizację przepływu towarów wychodzących z magazynu (wydania)
  • uszczelnienie funkcjonowania procedur
  • poprawa wydajności obsługi reklamacji i serwisu
  • poprawę bezpieczeństwa pracy
  • optymalizację przepływu informacji wchodzących i wychodzących (wsparcie w budowie systemu raportowego)

Zmiany musiały następować bardzo szybko przy zachowaniu należytej elastyczności w odniesieniu do nowych uwarunkowań zewnętrznych. Do tego typu czynników należały: zmiana obiektu magazynowego w trakcie trwania projektu i równoległe wdrożenie systemu ERP dla całej organizacji. Taka sytuacja wymagała bardzo dużego zaangażowania i wiary w sukces przez całą załogę sklepu PRESTO.

Roman Skorochód-Przyjemski, Prezes Zarządu: „Dynamiczny rozwój firmy wymógł w bardzo szybkim tempie przeprowadzenie zmian w funkcjonowaniu naszego magazynu. Projekt realizowany przez firmę Audytel umożliwił osiągniecie założonych celów”.

Zapytaj o ofertę:

Krzysztof Miziński

600 085 252



Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Audytel S.A.

Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin