Opis usługi: Paperless – usprawnimy procesy biznesowe oraz obieg dokumentacji w Twojej organizacji. Paperless – jest to element strategii organizacji, który polega na zastąpieniu papierowego obiegu dokumentów na rzecz korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną. Nasza oferta to nic innego, jak usprawnienie różnorodnych procesów oraz obiegu dokumentacji w firmie. Obszary i cele projektu Obszary poprawy efektywności Co zyskujesz? Jeśli chcesz zwiększyć wydajność operacyjną procesów i operacji oraz chcesz być bardziej efektywny kosztowo i przy tym przyjazny dla środowiska, to projekt paperless jest właśnie dla Ciebie. Naszą siłę stanowią konsultanci – praktycy, którzy przez wiele lat pracowali na stanowiskach menedżerskich w pionach Logistyki oraz Supply Chain dużych, międzynarodowych koncernów. Korzyści z wdrożenia paperless z naszym zespołem: Rekomendacje w obszarach optymalizacji procesu, raportowania i rozliczania usługi realizacji wysyłek Poprawa świadomości pracowników, procesu reklamacji oraz stosowania systemów informatycznych Niezbędna wiedza nt rynku pocztowego Propozycja zgodna z najlepszymi praktykami logistyki Dopasowanie rozwiązań do struktury organizacji Zgodność z aktualnym stanem prawnym Jak pracujemy?
Pozostałe usługi działu Doradztwo logistyczne: Wdrożenie ISO 28000 | Bezpieczny łańcuch dostaw Doradztwo transportowe Logistyka zaopatrzenia Logistyka dystrybucji Wdrażanie systemów zapewnienia jakości Zarządzanie logistyczne Zarządzanie flotą pojazdów Projekty logistyczne Optymalizacja kosztów transportu Zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw ISO 28000
Przykładowe realizacje: Realizacja oraz wsparcie inicjatyw w przedsiębiorstwach: Paperless Poprawa komunikacji Elektronizacja Poprawa rozliczalności operacji Efektywność Synergia
Zapytaj o ofertę: Tomasz Dobczyński 609 267 200 Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Audytel S.A. Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl. Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.