Informatyka i Telekomunikacja

Doradztwo logistyczne

Zarządzanie Energią

Bezpieczeństwo informacji

Optymalizacja kosztów składowania i magazynowania

Opis usługi:

Rozrastające się przedsiębiorstwo i stale rosnąca liczba zamówień praktycznie zawsze generują potrzebę zwiększenia dostępności towarów. Choć rosną zyski, to jednocześnie powiększają się także wydatki związane z przechowywaniem produktów. Optymalizacja kosztów magazynowania jest więc w dzisiejszych czasach zadaniem wręcz priorytetowym. To nierzadko właśnie w tym miejscu przedsiębiorstwa ponoszą największe straty i dlatego warto zdać się na wsparcie naszych specjalistów.

Optymalizacja kosztów magazynowania

Oferujemy swoją kompleksową pomoc w tej dziedzinie, gwarantując profesjonalne i przede wszystkim indywidualne podejście do każdego Klienta. Optymalizacja kosztów magazynowania zawsze rozpoczyna się w naszym przypadku od wykonania szczegółowego audytu. Analizujemy wszystkie procesy biznesowe, sprawdzamy zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz wszystkie ponoszone wydatki.

Dzięki proponowanym przez nas rozwiązaniom można nie tylko oszczędzać pieniądze, ale także usprawnić funkcjonowanie firmy. Odpowiednia polityka składowania towarów to bowiem efektywniejsza obsługa zamówień, brak przestojów związanych z niedostępnością produktów czy ograniczenie ryzyka ich uszkodzenia bądź zagubienia.

Optymalizacja kosztów składowania

Naszą ofertę kierujemy nie tylko do przedsiębiorców, którzy już posiadają funkcjonujące magazyny i chcą zoptymalizować koszty związane ze składowaniem. Proces ten można przeprowadzić również w momencie, gdy inwestycja jest dopiero planowana. Zajmiemy się nie tylko przygotowaniem wydajnej polityki magazynowej. Pomożemy również w wyborze najlepszych rozwiązań technologicznych, w tym urządzeń automatyzujących składowanie, regałów i całego niezbędnego wyposażenia. Zapewniamy dodatkowo swoje doradztwo w kwestii wyboru najlepiej dopasowanego do potrzeb systemu informatycznego, który w znacznym stopniu może zoptymalizować koszty.

W każdym przypadku zadbamy o to, aby firma ponosiła mniejsze wydatki przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności pracy i poprawieniu jakości obsługi klienta.

Co zyskujesz?

Zapytaj o ofertę:

Krzysztof Miziński

600 085 252



Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Audytel S.A.

Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin