Informatyka i Telekomunikacja

Doradztwo logistyczne

Zarządzanie Energią

Ochrona danych osobowych

Doradztwo dla firm rodzinnych

Opis usługi:

W ramach usługi doradztwa logistycznego dla firm rodzinnych, kierujemy się przede wszystkim dobrem organizacji, w tym wsparciem w procesach zmian ze szczególną dbałością o kapitał ludzki oraz reputacją firmy.

Specjalizujemy się w obsłudze firm rodzinnych i prywatnych każdej wielkości, w tym lokalnych przedsiębiorców i startupów.

Szanujemy potrzeby klientów i partnerów biznesowych, a naszą wartością jest elastyczność usługi dostosowanej do biznesu klienta.

 

Obszary, branże które wspieramy:

Sukcesja w firmie

Sukcesja jest jednym z najważniejszych wyzwań dla polskich firm rodzinnych.

Wiele firm, które zostały założone po przemianach ustrojowych w Polsce czeka w najbliższym czasie zmiana pokoleniowa, a w perspektywie najbliższych lat zagadnienie sukcesji będzie dotyczyło coraz większej grupy przedsiębiorców. Według informacji dostępnych w CEIDG, wpisanych jest obecnie ok. 212 tys. przedsiębiorców, którzy ukończyli 65 rok życia.

Nasza rola

W ramach doradztwa logistycznego wspieramy firmy rodzinne w trakcie przejęcia organizacji oraz chronimy je przed ryzkami operacyjnymi występującymi w procesie.

 

Zarządzanie zmianą

Jest to perspektywa wdrożenia znacznie trwalszych reguł funkcjonowania firmy rodzinnej niż obecnie dostępne rozwiązania.

W zależności od rodzaju działalności oraz historii funkcjonowania firmy proces zmian w organizacji będzie przebiegał w inny sposób.

 

W ramach procesu zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie wyróżniamy kilka etapów, takich jak:

  • Poznanie specyfiki działalności oraz zdefiniowanie okoliczności zmiany
  • Indywidualne podejście do zaplanowania procesu, w tym precyzyjne wskazanie obszaru działań z uwzględnieniem czynników wewnętrznych i zewnętrznych w organizacji
  • Przygotowanie procesu adaptacji oraz wdrożenie zarekomendowanych zmian
  • Dbałość o trwałość efektów i wizerunek organizacji

Co zyskujesz?

Korzyści z doradztwa logistycznego dla firm rodzinnych:

  • Zwiększenie efektywności działań
  • Optymalizacja kosztów procesów logistycznych
  • Zmniejszenie ryzyka podejmowania błędnych decyzji

 

W ramach usługi oferujemy:

  • Kompleksowy audyt wraz z rekomendacjami do wdrożenia
  • Rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta
  • Długoterminową perspektywę rozwoju
  • Doświadczenia z różnych obszarów działania

 

Nasze usługi opierają się na ścisłej współpracy z klientem, w tym dogłębnym poznaniu specyfiki problemu oraz analizie różnorodnych rozwiązań i wyboru tych, które będą w danym przypadku optymalne dla Państwa organizacji.

Przykładowe realizacje:

Case study w branży dystrybucyjnej

 

Cel: Kompleksowe działania optymalizacyjne i rozwojowe, w tym wsparcie Zarządu Spółki w zarządzaniu zmianą.

 

Podjęte działania:

  1. Analiza logistyczna przebiegu:
    • Procesu od momentu przyjęcia zamówienia do momentu dostarczenia zamówionego towaru
    • Procesu od momentu powzięcia decyzji o uzupełnieniu zapasu do momentu dostarczenia towaru do magazynu
    • Procesów magazynowych
  2. Wsparcie Zarządu w przeprowadzeniu zmiany – realizacja przyjętych rekomendacji z analizy procesów logistycznych, czyli:
    • Usprawnienie przebiegu procesów magazynowych
    • Nadzór nad wdrożeniem oprogramowania WMS
    • Wykonanie koncepcji funkcjonalnej nowego obiektu magazynowego
    • Zmiana w procesach realizacji transportu paletowego, kurierskiego i drobnicowego
    • Wdrożenie kontrolingu kosztów usług transportowych
    • Wdrożenie analizy wskaźnikowej w procesach logistycznych
    • Wybór i wdrożenie nowego operatora logistycznego
    • Zbudowanie i wdrożenie algorytmu do optymalizacji poziomu zapasów
    • Usprawnienie organizacji firmy – cykl szkoleń HR


Uzyskane korzyści:

  • Usprawnienie pracy magazynu
  • Obniżenie poziomu zapasów artykułów kategorii B i C (o 7%)
  • Zwiększenie dostępności artykułów kategorii A (z 33% do 71%)
  • Możliwość bieżącej kontroli efektywności procesów magazynowych

 

Czy wiesz ile Twoich procesów nie działa tak, jak Ci się wydaje?

Opowiemy jak wdrożyć procesy i metodyki w życie!

>>Zarejestruj się <<

 

Zapytaj o ofertę:

Krzysztof Miziński

600 085 252



Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Audytel S.A.

Administratorem danych osobowych jest Audytel S.A., ul. ks. I. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, tel. +48 22 5375050, e-mail info@audytel.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@audytel.pl.
Dane będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu produktów własnych (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Podanie danych jest warunkiem udzielenia odpowiedzi, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie.
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin