Polityka

Polityka

15.10.2012

Z czym do smartfona

Zdaniem Tomasza Kulisiewicza, eksperta w dziedzinie telekomunikacji spółki Audytel, twórcy reklam mają problemy techniczne z przejściem na mały format, bo rozwiązania znane ze stron WWW tu się nie sprawdzają…

(…)

– Wielcy gracze starają się poszerzać swoją działalność, bo zmienia się struktura łańcucha wartości w Internecie. Coraz mniej zarabiaja firmy telekomunikacyjne. Z profesjonalnymi dostawcami treści – prasą, telewizją, portalami – konkurują  treści dostarczane przez użytkowników: blogerów, ludzi podsyłających filmiki i zdjęcia. Korzystają na tym platformy oferujące miejsce dla gromadzenia i udostępniania tych treści, np. Google – wyjaśnia Tomasz Kulisiewicz.

(Andrzej Zagrodzki, Polityka, nr 40/2012)

 

 

linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin