Dziennik Gazeta Prawna

Dziennik Gazeta Prawna

29.12.2010

Firmy wolą telefony komórkowe – Kontakt z osobą, nie biurkiem

 

Potwierdza to Tomasz Kulisiewicz, główny analityk firmy badawczej Audytel. – Telefonia komórkowa upowszechniła się tak bardzo, że przedsiębiorstwa dysponujące wyłącznie numerami komórek nie są już postrzegane jak firmy krzaki, jak miało to miejsce dawniej – mówi. Zwraca jednocześnie uwagę, że komórki są najpopularniejsze w małych i średnich przedsiębiorstwach, głównie w firmach handlowych, usługowych, transportowych i logistycznych. A więc w sektorach, gdzie bardzo ważna jest mobilność pracowników. – Tu chodzi o skomunikowanie się z konkretną osobą, a nie z konkretnym biurkiem – mówi Kulisiewicz.

(Sylwia Czubkowska, Dziennik Gazeta Prawna, 28 grudnia 2010)

linkedin

Google +

icon

Newsletter

icon

Zapisz się do newslettera i otrzymuj bezpłatnie artykuły naszych ekspertów.


linkedin

Linkedin