Informatyka i Telekomunikacja

img-info-2

Doradztwo logistyczne

img-info-4

Zarządzanie Energią

img-info-1

Bezpieczeństwo informacji

img-info-3

Wsparcie w nabywaniu usług i infrastruktury

Opis usługi:

Oferujemy kompleksowe wsparcie w procesie nabywania rozwiązań teleinformatycznych w obszarze infrastruktury, aplikacji i usług, poczynając od przygotowania założeń do organizacji przetargów włącznie. Znajomość rynku dostawców rozwiązań teleinformatycznych oraz posługiwanie się najlepszymi światowymi praktykami biznesowymi w zakresie zarządzania procesem nabywania przekładają się na wymierne korzyści dla naszych Klientów.

Zakres usługi obejmuje m.in.:

  • analizę potrzeb Klienta,
  • analizę uwarunkowań technicznych, biznesowych i formalnych,
  • określenie przedmiotu zamówienia,
  • wstępne określenie warunków dostawy,
  • określenie budżetu oraz trybu i wstępnego harmonogramu postępowania,
  • przygotowanie dokumentacji zakupowej (w tym SIWZ dla postępowań PZP),
  • wsparcie w prowadzeniu postępowania (zapytania dostawców, protesty, wsparcie w arbitrażu itp),
  • ocenę ofert,
  • zarządzanie procesem wdrożenia w imieniu Klienta,
  • odbiór,
  • audyt powdrożeniowy,
  • kontrolę poprawności realizacji usług,
  • kontrolę wykonywania SLA,
  • dalsze planowanie i budżetowanie.

Tempo zmian technologicznych, postępująca substytucja usług oraz specjalizacja dostawców rozwiązań sprawiają, że proces nabywania usług i infrastruktury IT wymaga specjalistycznej wiedzy i doskonałej orientacji w rynku. Zmiany te stają się coraz większym wyzwaniem dla wszystkich aktywnych graczy rynkowych oraz potencjalnych inwestorów, dlatego przy podejmowaniu strategicznych decyzji warto skorzystać z pomocy ekspertów.

Co zyskujesz?

  • Optymalne dopasowanie zakresu nabywanych usług do Twoich potrzeb,
  • Efektywne wykorzystanie środków budżetowych,
  • Skrócenie całkowitego czasu postępowania zakupowego,
  • W przypadku postępowań PZP minimalizujesz ryzyko protestów i postępowań odwoławczych poprzez sporządzenie profesjonalnej dokumentacji.

Przykładowe realizacje:

Studium wykonalności wdrożenia telefonii IP

Dla naszego Klienta – wiodącej firmy z branży FMCG przeprowadziliśmy studium wykonalności planowanego wdrożenia nowoczesnego systemu komunikacyjnego, łączącego transmisję danych z telefonią IP.

W ramach projektu przygotowaliśmy dokumentację techniczną, zapewniliśmy okresową kontrolę jakości w projekcie, weryfikację realizacji celów pośrednich („kamienie milowe”), a także przegląd potencjalnych czynników ryzyka. Zapewniliśmy również wsparcie eksperckie w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z działaniem środowiska telefonii IP oraz łączy telekomunikacyjnych. Uczestniczyliśmy przy odbiorach kolejnych etapów projektu oraz przeprowadziliśmy ocenę dokumentacji powykonawczej i szkoleń w zakresie administracji i użytkowania systemu.

Efekty projektu:

  • minimalizacja ryzyk w projekcie (związanych z opóźnieniem projektu bądź przekroczeniem budżetu),
  • odciążenie kluczowych osób z kierownictwa firmy od konieczności zajmowania się skomplikowanym projektem,
  • dostarczenie wiedzy eksperckiej i wykorzystanie możliwości optymalizacji kosztów przedsięwzięcia.

Zapytaj o ofertę:

Marcin Jastrzębski

22 537 50 62


Newsletter

Zapisz się do newslettera i odbierz bonus. Jedna z publikacji do pobrania.


Linkedin