Informatyka i Telekomunikacja

img-info-2

Doradztwo logistyczne

img-info-4

Zarządzanie Energią

img-info-1

Bezpieczeństwo informacji

img-info-3

Audyt telekomunikacyjny

Opis usługi:

Oferujemy badanie bezpieczeństwa, funkcjonalności i możliwości zmniejszenia kosztów w następujących obszarach infrastruktury telekomunikacyjnej:

  • usługi operatorskie (telefonii stacjonarnej, komórkowej i transmisji danych),
  • infrastruktura techniczna (centrale abonenckie, urządzenia sieciowe),
  • organizacja wewnętrzna (limity indywidualne, rozliczenia MPK),
  • usługi dodane (serwis sprzętowy, zarządzanie usługami).

Efektem prac są rekomendacje możliwych usprawnień oraz określenie długofalowych planów dla dalszego rozwoju tych usług.

Audyt telekomunikacyjny polega na wszechstronnej analizie biznesowo-technicznej całej infrastruktury telekomunikacyjnej wykorzystywanej przez badane przedsiębiorstwo w swej działalności operacyjnej. Jego celem jest optymalizacja zasobów i obniżenie kosztów związanych z obsługą telekomunikacyjną firmy.

Co zyskujesz?

  • Ocenę stanu technicznego wykorzystywanego sprzętu,
  • Wiarygodny benchmark ponoszonych kosztów względem innych firm o zbliżonej wielkości,
  • Przedstawienie potencjału oszczędności generowanych kosztów,
  • Nakreślenie zalecanego zakresu optymalizacji wraz z rekomendacją dalszych działań.

Przykładowe realizacje:

Konsolidacja infrastruktury telekomunikacyjnej i usług

Na zlecenie Klienta będącego jednostką zatrudniającą kilka tysięcy osób w wielu lokalizacjach  w całej Polsce przeprowadziliśmy audyt telekomunikacyjny. Infrastruktura teleinformatyczna Klienta powstawała etapami, w zmieniającej się sytuacji właścicielskiej i budżetowej, co nie sprzyjało racjonalnemu, długoterminowemu planowaniu inwestycji i ograniczało swobodę w zakresie wyboru rozwiązań. Wśród dostawców rozwiązań telefonii stacjonarnej, mobilnej i transmisji danych było łącznie 10 operatorów telekomunikacyjnych. Naszym zadaniem była konsolidacja infrastruktury i usług.

W efekcie naszych prac wprowadzono nastąpujące zmiany:

  • Centralizacja systemu i likwidacja zbędnych zasobów sprzętowych,
  • Konsolidacja usług u mniejszej liczby dostawców wraz z jednoczesną zmianą warunków handlowych,
  • Wprowadzenie polityki zwiększającej bezpieczeństwo systemu,
  • Wdrożenie nowoczesnych mechanizmów kontroli kosztów.

Zapytaj o ofertę:

Marcin Jastrzębski

22 537 50 62


Newsletter

Zapisz się do newslettera i odbierz bonus. Jedna z publikacji do pobrania.


Linkedin